20 oct. 24 de novembre – Tastet de Teamcooking i Bany de Bosc per a empreses
Jornada Oberta de Teambuilding
El divendres 24 de novembre oferirem a l’Alzina de Collbató, un tast de les activitats de Teambuilding per a què les empreses puguin experimentar, de primera mà, les nostres propostes i els seus beneficis.
La Jornada començarà a les 11h del matí per a compartir les activitats de Teamcooking i Bany de Bosc. A les 13h finalitzarem la trobada amb un aperitiu saludable que s’haurà preparat, en part, durant el Teamcooking.
Aquesta experiència està oberta a empreses i organitzacions que creuen en el valor de l’equip com un actiu estratègic. És una activitat gratuïta i poden assistir fins a 2 persones per organització.
El Teambuilding de l’Alzina
A l’Alzina de Collbató creiem que l’equip és un actiu intangible de gran valor estratègic per a l’empresa. L’equip marca sovint la diferència a l’hora d’afrontar reptes i és necessari el treball de cohesió grupal, confiança i excel·lència.
En aquesta línia apostem per activitats de Teambuilding avantguardistes. Propostes que tenen en compte el benestar dels dels membres de l’equip i permeten un més gran coneixement de les capacitats grupals i del desenvolupament de l’empatia.
El Teamcooking
A través d’un taller d’alimentació natural i saludable els participants es troben amb el repte d’elaborar un àpat deliciós per compartir. Permet aprofundir en les dinàmiques de treball, l’acceptació de les diferències, la cohesió del grup, la gestió grupal de la frustració, el lideratge i l’excel·lència. Més sobre Teamcooking.
El Bany de Bosc
En un petit bosc encalmat a tocar de la muntanya de Montserrat, el Bany de Bosc és una activitat sensorial que convida a experimentar la confiança en els companys. Una proposta per aprofundir en la cohesió i el lideratge a través d’una vivència de serenor i de benestar del col·lectiu. Més sobre el Bany de Bosc.
Inscripcions
Les inscripcions a la Jornada es poden efectuar a través del mail comunicacio@alzinadecollbato.cat. Cal especificar l’empresa/organització, el nom dels participants i el càrrec. Places limitades!
-
Cohesió grupal per empreses i organitzacions a través de l’alimentació
Quan un grup de persones que pertanyen a una organ...
-
-
24 de novembre – Tastet de Teamcooking i Bany de Bosc per a empreses
Jornada Oberta de Teambuilding El divendres 24 de ...
-